Comenzi si Livrare

Urmarirea comenzii tale:


Comenzile înregistrate pe eget.ro pot fi urmărite direct pe prima pagina, accesand butonul *Urmareste comanda*. De asemenea, vei primi prin SMS (serviciu oferit gratuit) informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate, şi numărul de AWB.

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai rapid la 037.17.87.87.17. Suportul va face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.


Livrare:


Livrare prin curier

Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că sa efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.

Pentru toate comenzile, taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi in functie de greutatea coletului, fara taxa pentru km suplimentari.

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile. In mod normal livrarea se efectueaza in timp de 72 ore.


Ridicare de la depozit eget.ro

Puteţi ridica comenzile plasate online direct din depozitul eget.ro de Luni până Vineri, în intervalul orar 09:00-18:00.

Produsele cu status “In stoc” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de catre unul din operatorii eget.ro.

Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plata), Card online, Rate, etc. de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.


Deschidere colet la livrare

Verifica continutul coletului inainte sa platesti!

La eget.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si de a verifica daca produsele comandate se afla in stare corespunzatoare.


Metoda de lucru:

Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.

Serviciul "deschidere colet" acopera toate produsele comercializate de eget.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Acesta este taxabil si pentru a putea beneficia de el, clientul trebuie sa selecteze optiunea: " deschidere colet " (in cosul de cumparaturi ) in momentul plasarii comenzii.

Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului la livrare. Acesta nu va ofera optiunea de al testa/proba tehnic.

Daca in urma deschiderii coletului, constati ca produsul comandat nu este in stare corespunzatoare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.

Refuzul produsului/produselor este posibil doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta, va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.

Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarii comenzii. In cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta trebuie sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client, iar sesizarea trebuie făcută in maxim 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail: reclamatii@eget.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

Livrarea electrocasnicelor voluminoase(frigider,aragaz,combina frigorica) se realizeaza pana la usa blocului, acest serviciu nefiind valabil pana la usa apartamentului clientului.

Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.

Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile eget.ro


Cum comand online?


  • Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga “CATALOG”
  • Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
  • Verifica-ti comanda
  • Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.
  • Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata
  • Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail sau SMS prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Modalități de plată pentru persoane fizice şi juridice:


Ramburs (plata la curier):

Este varianta potrivita atunci când dorești să achiți contravaloarea comenzii cu numerar, în momentul primirii acesteia.

Acest serviciu nu are o taxa financiara suplimentara.

Coletul va contine produsul, accesoriile(dupa caz), manualul de utilizare, garantia si factura fiscala.


Plata cu card online:

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

"3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!


Virament bancar (ordin de plata):

Pentru a confirma plata mai rapid, va rugam sa ne trimiteti prin email la contact@eget.ro dovada platii (ordinul de plata semnat si stampilat de catre banca).

Expeditia produselor se va face doar in momentul in care plata a fost confirmata.

De asemenea, veti primi prin email factura proforma in format electronic in baza careia puteti efectua plata.


Datele necesare pentru plata prin virament bancar sunt urmatoarele:

Denumirea firmei: Ratch Solutions S.R.L.

Cod Unic de Inregistrare: 43087893

Nr. De ordine in registrul Comertului: J23/4316/2020

Cont RON: RO80BTRLRONCRT0565767401

Banca: BT Banca Transilvania

Livrare rapida incepind de la 25 RON

Returnare in timp de 30 zile

Achitare securitata 100%

Desfacerea coletului la livrare